معرفی تاریخچه شرکت لاجیتک

لاجیتک (Logitech International S.A) در سال 1981 در لوزان سوئیس تأسیس شد و به عنوان یک تولید کننده جهانی شناخته شده است. این برند بیش از 40 سال به عنوان یک کمپانی هدفمند در صنعت فناوری در حوزه تولید ابزارهای لوازم جانبی کامپیوترمشغول به فعالیت است. محصولات برند لاجیتک به دلیل کیفیت بالایی که دارد در بسیاری از کشورها مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و همین باعث پیشرفت لاجیتک در سال های اخیر بوده است. شرکت لاجیتک مجموعه‌ای متنوع از محصولات را به بازار تکنولوژی عرضه می‌کند که زندگی دیجیتالی مشتریانش را سرعت و کیفیت بخشیده است.

مجموعه ما مهرگان آی تی این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا تمامی محصولات لاجیتک را از سایت به صورت اینرنتی در کمترین زمان ممکن سفارش دهید و یا به صورت حضوری تهیه کنید.

تاریخچه شرکت لاجیتک

سفر لاجیتک با شروعی فروتنانه و تولید موس برای کامپیوتر اپل لیسا آغاز شد. در طول سال‌ها، این شرکت به طور مداوم نوآوری کرده و دامنه محصولات خود را گسترش داده است. لاجیتک از ماوس‌‌های معمولی گرفته تا معرفی تجهیزات جانبی بی‌سیم، با خلاقیت زیادی به طراحی و تولید محصولات پرداخته و از سوی مصرف کنندگان در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و محبوبیت زیادی به دست آورده است.

لاجیتک، پیشرو در تولید لوازم جانبی

لاجیتک، نامی مشهور در تولید لوازم جانبی است که بیش از 40 سال به عنوان یک شرکت حرفه‌ای در صنعت فناوری شناخته شده است. این شرکت که در سال 1981 در لوزان سوئیس، توسط آقایان زاپاکوستا، بورل و مارینی  تأسیس شد. در حال حاضر یکی از شرکت‌های مطرح بازار تکنولوژی است و مجموعه‌ای متنوع و جذاب از لوازم جانبی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. محصولات لاجیتک از کیفیتی برخوردار است که عملکرد دیجیتالی مشتریان خود را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

انواع محصولات لاجیتک

انواع محصولات لاجیتک

لاجیتک دارای مجموعه‌ای چند منظوره است که چندین دسته را در بر می‌گیرد و نیازهای دیجیتالی مختلفی را برآورده می‌کند. در ادامه نگاهی به دنیای لاجیتک می‌اندازیم و دسته بندی محصولات ارائه شده توسط این شرکت را بررسی می‌کنیم:

1. گیم لاجیتک

Logitech G یا لاجیتک جی نام تجاری اختصاصی برای محصولات گیمینگ لاجیتک است. این شرکت زیر مجموعه، به طور اختصاصی محصولات هیجان‌ انگیزی برای گیمرها به بازار عرضه می‌کند که اغلب با مدل‌ها و رنگ‌های جذابی تولید می‌شوند.

بررسی بیشتر: محصولات گیمینگ

2. ماوس های لاجیتک

 ماوس‌های لاجیتک در دو گروه سیمی و بی‌سیم تولید می‌شوند و برای انواع سیستم مناسب هستند. طراحی ارگونومیک این ماوس‌ها باعث شده است تا کاربران هنگام کار طولانی مدت خسته نشوند. علاوه بر این، موس لاجیتک به دلیل وجود دکمه نرم و چرخ اسکرول کار را برای افراد لذت بخش کرده و سرعت بیشتری به کار آنها بخشیده است. برای مثال، ماوس بازی Logitech G502 X Plus  که با طراحی ارگونومیک و  نورپردازی RGB قابل تنظیم است. این امر باعث شده، به انتخابی عالی برای سیستم های گیمینگ تبدیل شود.

3.  کیبورد لاجیتک

کیبورد لاجیتک

 

 کیبورد های مکانیکی و غشایی، بی‌سیم، سیمی و هر مدلی که شما بخواهید، توسط لاجیتک تولید شده و به راحتی می‌توانید تهیه کنید. کیبوردهای گیمینگ لاجیتک نیز طراحی‌های خاص و جذابی دارند که هر گیمر و کاربری را برای خرید وسوسه می‌کنند. برای مثال، کیبورد گیمینگ TKL Logitech G PRO X. این کیبورد بدون سیم، دارای کلیدهایی باکیفیت و نورپردازی RGB قابل تنظیم است که بسیاری از گیمرها نسبت به آن واکنش‌های مثبتی نشان داده‌اند.

4. دسته‌های بازی لاجیتک

همچنین، این برند دسته بازی هم تولید می‌کند! دسته‌های بازی برای کنسول‌های معمولی، حتی گیم پدهای ویژه‌ معلولین؛ بله، لاجیتک در زمینه لوازم جانبی گیمینگ نهایت خلاقیت و نوآوری را به کار برده است تا در بین گیمرها محبوبیت ایجاد کند که تا حد بسیار زیادی موفق بوده است.

دسته بازی لاجیتک

برای مثال گیم پد Logitech F310 که از کیفیت بی نظیری برخوردار است. این گیم پد سیمی به دلیل طراحی مینیمال و ساده که از کنترلرهای کنسول‌های سنتی الهام گرفته شده که یک انتخاب محبوب برای گیمرهاست. همچنین، گیم پد هم برای افراد کم‌توان طراحی و تولید کرده است.

5. هدست‌ لاجیتک

هدست‌های شرکت لاجیتک با مدل‌ها و رنگ‌های خیره کننده، از کیفیت صدای بی‌نظیری هم برخوردارند. این هدست‌ها چه برای گیمرها و چه کسانی که آن‌ها را برای مصارف روزمره خریداری می‌کنند، محصولی بسیار بادوام و باکیفیت خواهد بود. برای مثال هدست گیمینگ بی سیم Logitech G935 که از کیفیت صدای خوبی برخوردار است.

 

هدست لاجیتک

این هدست راحت و چند کاربره با صدایی فراگیر، شفاف و بدون نویز و با عمر باتری طولانی، یکی از پر طرفدار ترین هدست‌های لاجیتک به شمار می‌آید و آن را به گزینه‌ای عالی برای گیمرهایی تبدیل می‌کند که خواستار یک تجربه صوتی بی‌نظیر هستند.

6.  صوتی

لاجیتک در تولید لوازم صوتی هم با دیگر برندها به رقابت پرداخته است. محصولات متنوعی نظیر اسپیکرها، هدست‌های بی‌سیم و سیمی، میکروفون و هر آن‌چه سیستم شما برای پخش صدا نیاز داشته باشد به بازار عرضه می‌کند. برای مثال اسپیکر Z533  از این برند بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

7. تجهیزات خانگی

این برند تجربه سرگرمی خانگی شما را با محصولاتی مانند وب کم، پد لمسی، اسپیکر و نوارهای صوتی برای ایجاد صوت سینمای خانگی، مجهز می‌سازد.

8. لوازم جانبی موبایل

این کمپانی با استفاده از موارد زیر، محصولاتی کاربردی برای تلفن همراه شما به ارمغان آورده و محصولاتی نظیر بلندگوهای موبایل، قلم‌های استایلوس و کیبوردهای تاشو تولید می‌کند.

 کیفیت لاجیتک

تعهد لاجیتک فراتر از ارائه محصولات با کیفیت است و شهرت و اعتبار خوبی در بازار جهان به دست آورده است. این شرکت، سرمایه گذاری زیادی در زمینه تحقیق و توسعه تکنولوژی روز دنیا انجام می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که محصولاتش در خط مقدم فناوری باقی بمانند. علاوه بر این، لاجیتک ماندگاری و دوام محصولات خود را در اولویت قرار می‌دهد و در تلاش است محصولاتی به بازار عرضه کند که در صدر محصولات رقیب و دیگر کمپانی‌های بزرگ باشد. همچنین، در خط تولید خود از شیوه‌های سازگار با محیط زیست استفاده می‌کند.

سخن پایانی

موفقیت لاجیتک، در تعهد آن به نوآوری و تولید و طراحی کاربر پسند مجموعه محصولات متنوعی است که با ظاهر خاص و رنگ‌های هیجان انگیز، برای هر گروهی از کاربران با هر نیاز دیجیتالی وجود دارد. ازآن‌جا که این برند در زندگی روزمره افراد به دنبال نقصان‌های تکنولوژی می‌گردد تا محصولی اعجاب انگیز عرضه کند، تقریبا با سبک زندگی مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و از نیازهای روزمره آنان آگاه است. محصولات لاجیتک، سبک زندگی افراد را سرعت و کیفیت می‌بخشد و به همین علت هر روزه در بازار با سرعتی باور نکردنی در حال پیشرفت است. امیدوارم این مقاله به سوالات شما درباره این کمپانی مشهور پاسخ داده باشد. برای اطلاع از موجودی محصولات لاجیتک و خرید آن‌ها، به سایت مهرگان آی تی مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا