معرفی هارد سیگیت Seagate

 

معرفی هارد سیگیت Seagate  برندهای متعددی در زمینه تولید هارد دیسک اینترنال و یا اکسترنال فعالیت می­کنند و یا دیگر در این زمینه فعالیت نمی­کنند. اما دو برند معروف و رقیب که بازارهای جهانی را در دست دارند، برندهای وسترن دیجیتال و سیگیت هستند. این دو برند محصولات خود را در ظرفیت­های متعددی تولید می­کنند. همچنین برای آنکه کاربران بتوانند به راحتی هارد متناسب با نیاز خود را تهیه کنند؛ علاوه بر ظرفیت اقدام به تولید هارد با نام مشخص و یا رنگ مشخص کرده­اند. برای نمونه کمپانی سیگیت هاردهای خود را با نام­های مختلف طراحی و تولید کرده­اند. در ادامه به معرفی و کابرد برند خوشنام سیگیت می­پردازیم.

هر کمپانی برای آنکه ریز اطلاعات محصولات تولیدی­اش را به کاربرانش معرفی کند، با یک ویژگی منحصر به فرد معرفی محصول، این کار را انجام می­دهد. همانطور که درمورد هاردهای کمپانی وسترن دیجیتال گفتیم، این کمپانی توسط رنگ اقدام به معرفی هاردهای خود کرده و اما شرکت سیگیت طی یک اقدام جالب، هاردهای خود را با نام اساطیر یونانی معرفی کرده است.

معرفی هارد سیگیت Seagate باراکودا BarraCuda

معرفی هارد سیگیت Seagate

باارکودا یعنی ماهی بزرگی که دندانهای سختی دارد. هدف از این نام گذاری اشاره به  طول عمر بالای این هارد دارد.

هارد دیسک سری باراکودا مخصوص مصارف خانگی طراحی و تولید شده است. این هاردها برای کارهای روزمره مناسب هستند. هارد باراکودا در دو سایز 2.5اینچی و 3.5 اینچی طراحی شده شده است. در حال حاضر سری پیشرفته تر این هارد نیز به بازار آمده ه به نام BarraCuda Pro شناخته شده است. که قابلیت های بیشتری نسبت به نوع ساده آن دارد. این هارد سیگست ظرفیت های متنوعی از 1 ترابایت تا 8 ترابایت دارد. و ظرفیت کش آن از 32 مگابایت شروع و به 256 مگابایت ختم می شود.

معرفی هارد سیگیت Seagate آیرون ولف Iron Wolf

معرفی هارد سیگیت Seagate

ایرون ولف به معنای گرگ اهنی است که به سرسخت بودن هارد اشاره دارد.

شرکت سیگیت در اقدامی کاربردی، درون هارد دیسک های سری IronWolf را با گاز هلیم پر کرده است تا کمترین آسیب در حین کار، بر روی صفحات هارد دیسک برسد. هارد ایرون ولف یا گرگ اهنی از سری هارد های قابل اعتماد سیگیت بوده که بالاترین سرعت را نسبت به سایر هاردهای این کمپانی دارد.

این هارد همان سری هارد های مخصوص  NAS ها هستند. این هارد به صورت شبکه ای مورد استفاده قرار میگیرند. این سری از هارد های سیگیت بسیار در برابر ضربات مقاوم هستند و همچنین برای گیرندگی لرزش هارد را از گاز هلیم پر کرده است. سرعت جا به جایی دیتا در این هاردها حدود 180 ترابایت در یک سال متوالی است.

معرفی هارد سیگیت Seagate اسکای هاوک SkyHawk

معرفی هارد سیگیت Seagate

اسکای هاوک به معنای عقاب سرحال است و به مناسب بودن هارد برای سیستم های نظارتی اشاره دارد.

سری اسای هاوک هارد دیسک های سیگیت، مانند سری بنفش هاردهای وسترن دیجیتال است. سیستم های نظارت تصویری باید همواره روشن باشند و هیچ خاموشی در کار نیست. بنابراین تنها هارد از برند سیگیت که مناسب این سیستم ها است، سری اسکای هاوک است. این هارد طول عمر بالایی داشته و طوری بهینه شده که اطلاعات شما از بین نرود. هارد های اسکای سیگیت میتوانند اطلاعات 64 دوربین را به صورت HD در آن واحد ذخیره کنند. سرعت جا به جایی دیتا در این هاردها حدود 180 ترابایت در یک سال متوالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا