رونمایی کاویار از iPhone 13 Pro که از ساعت‌های رولکس الهام گرفته است

رونمایی کاویار از iPhone 13 Pro که از ساعت‌های رولکس الهام گرفته است

Caviar از iPhone 13 Pro رونمایی کرد که از ساعت‌های رولکس الهام گرفته است

Caviar آیفون پرو 13 که از ساعت‌های رولکس الهام گرفته است را معرفی کرد. Caviar تلفن‌های سفارشی ایفون پرو 13 را عرضه کرده است. این تلفن‌های اپل از مدل‌های مختلف ساعت رولکس الهام گرفته است.

رونمایی کاویار از iPhone 13 Pro که از ساعت‌های رولکس الهام گرفته است. یکی از مدل‌های این مجموعه لوکس، Olive Rays نام دارد. در تولید Olive Rays از تیتانیوم و روکش طلا استفاده شده است. دستبند Jubilee در سال 1945 و در تولد 40 سالگی رولکس معرفی شد. این دستبند برای ساعت‌های مدل Rolex Datejust طراحی شد.

مدل Yacht Club از ساعت‌های  Rolex Yacht-Master II وام گرفته است. در تولید این گوشی آن از برنز، تیتانیوم استفاده شده است. و دارای قابی برنزی با طراحی بسیار زیبا است. Dark Sky از دیگر گوشی‌های معرفی شده است که بر اساس ساعت‌های رولکس Sky-Dweller طراحی گردیده است.

طراحی گوشی Meteorite از ساعت‌های رولکس سری Cosmograph Daytona الگو برداری شده است. قسمت بالای پنل پشتی موبایل از مواد شهاب سنگی ساخته شده. قسمت پایین آن، از جنس تیتانیوم با روکش PVD مشکی است.

این چهار دستگاه با توجه به میزان فضای ذخیره سازی با قیمتی در حدود 6000 تا 8500 دلار در دسترس است.

مدل Benvenuto  گل سرسبد این مجموعه از ساعت رولکس Cellini وام گرفته است. نام این مدل به یاد جواهرساز و مجسمه ساز رنسانس «بنوینوتو سلینی» انتخاب شده است.Benvenuto با قیمت پایه 25000 دلار است. Benvenuto گران‌ترین مجموعه این سری محصولات Caviar به حساب می‌آید. شرکت Caviar 99 دستگاه از این مدل را تولید خواهد کرد.

 

منبع: www.gsmarena.com

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا